13 november - New York - St. Pete Beach - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van NielsSandra Nota - WaarBenJij.nu 13 november - New York - St. Pete Beach - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van NielsSandra Nota - WaarBenJij.nu

13 november - New York - St. Pete Beach

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg NielsSandra

13 November 2016 | Verenigde Staten, Saint Pete Beach

De zaterdagavond blijkt behoorlijk rumoerig in de stad, dus we slapen niet al te best. Om vier uur gaat de wekker want vandaag vliegen we door naar Tampa! In de metro blijkt het ook om half vijf ’s ochtends al hartstikke druk, waar gaan al die mensen heen? Na drie kwartier staan we op het station waar vandaan de Airtrain (wat een goed systeem!) ons naar de terminal brengt. Het is nog niet zo druk op de luchthaven dus alles gaat lekker vlot en we hebben rustig de tijd om even te ontbijten etc. De vlucht is wat korter dan verwacht en nog geen 2,5 uur later landen we in Tampa, Florida. De koffers rollen al meteen de band af en binnen een paar minuten hebben we de sleutel voor de huurauto binnen. So far, so good! Na ruim een half uurtje toeren in onze Nissan komen we aan in St. Pete Beach. Dit blijkt een gezellige badplaats te zijn met alleen maar hotels en eettentjes. Hier komen we wel twee dagen door! Het hotel en onze kamer zijn helemaal in een surfstijl ingericht, er staat zelfs een surfplank op de kamer. Toch hebben we daar niet al te veel oog voor, snel lunchen (buiten, heerlijk!) en door naar het zwembad! Even een paar uurtjes relaxen, heel fijn. ’s Avonds hebben we niet zo’n zin om uit eten te gaan en we halen aan de overkant van het resort een lekkere pita met gyros, daarna vallen de luiken al snel dicht!

• 15 November 2016 - 09:40

Actie Groot:

Hoi kids

Altijd vermoeiend zo' n reisdag, maar mooi dat alles zo vlot verlopen is.
    Hebben jullie ook al van die mooie bruine jongens met hun surfplank gezien?
    Lekker zo even uitrusten op het strand!

• 15 November 2016 - 13:11

Jenny:

Goed bezig schatten.
    Geniet er maar lekker van en zo lekker dat het nu een betere temperatuur is.
    dikke knuffels van trippel D.