Dag 13 - 19 mei - Stirling - Aberfoyle - Reisverslag uit Aberfoyle, Verenigd Koninkrijk van NielsSandra Nota - WaarBenJij.nu Dag 13 - 19 mei - Stirling - Aberfoyle - Reisverslag uit Aberfoyle, Verenigd Koninkrijk van NielsSandra Nota - WaarBenJij.nu

Dag 13 - 19 mei - Stirling - Aberfoyle

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg NielsSandra

19 Mei 2015 | Verenigd Koninkrijk, Aberfoyle

We hoeven vandaag maar iets van dertig kilometer te rijden naar onze volgende bestemming, een heerlijk relaxed rijdagje dus. We slapen dan ook lekker uit en rijden eerst naar Stirling, want daar hebben we gisteren nog niet veel van gezien. Het blijkt een heel compact stadje te zijn, we wandelen vanaf het treinstation naar het kasteel en dan heb je eigenlijk het hele centrum al gezien. We maken er wat foto’s en slenteren rustig weer terug. Onderweg nemen we in een eettentje een lekker ontbijtje. Een bagel belegd met bacon is hier blijkbaar een normaal ontbijtje, maar het is nog erg lekker ook! Vlakbij de stad is een groot bos en we besluiten om daar even lekker een rondje te lopen. Zo te zien laten alle hondenbezitters van Stirling hier hun hond uit, want we komen er nogal wat tegen! Na anderhalf uur hebben we het wel gezien en rijden we rustig verder. We komen langs het Lake of Menteith (ja, voor de verandering eens een Lake en geen Loch) en stoppen daar even bij een klein strandje waar Diesel heerlijk heeft kunnen zwemmen. We hebben al de hele dag mooi weer dus het is erg lekker om hier even te zitten. We merken dat we toch wel moe beginnen te worden van elke dag zoveel lopen, dus vandaag verder lekker rustig aan. Op de hotelkamer nog even relaxen en daarna rijden we terug naar Aberfoyle om een hapje te eten. Al met al een fijn rustig dagje zo!

• 20 Mei 2015 - 21:21

Atie Groot:

Hoi kids

Lekker zo'n relaxed dagje en mooi dat het goed weer is.
    Zo te zien heeft Diesel het ook wel naar z'n zin. Genoeg ruimte om te zwemmen!
    Knuffel voor jullie en hopen op morgen weer een droge dag.