9 juni - Aland - Reisverslag uit Mariehamn, Åland van NielsSandra Nota - WaarBenJij.nu 9 juni - Aland - Reisverslag uit Mariehamn, Åland van NielsSandra Nota - WaarBenJij.nu

9 juni - Aland

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg NielsSandra

09 Juni 2018 | Åland, Mariehamn

Wederom om 5 uur wakker, klaarlicht! Zo ook Diesel die maar ligt te krabben in zijn bench. Na nog een tukje worden we midden in een bos, met bijbehorende vogelgeluiden wakker, heerlijk! We starten rustig op, want we hebben geen plannen. Het is nog net te koud om buiten te eten. Rond elven gaan we er nog even op uit om de noordkant van het eiland te verkennen. Hier is veel rood graniet te vinden en de uitzichten over de verschillende baaien zijn schitterend! Na nog een tweede stop waar we het hoogste punt van het eiland beklimmen en een bakkie met fika besluiten we nog een flinke bergwandeling te doen. Hier zijn we regelmatig het pad kwijt, ja zo lastig liep het! Ook het terrein blijkt niet overal even toegankelijk maar het is er wel ontzettend mooi. Diesel huppelt zelfs hier niet overal zomaar tussendoor. Na een zeer zware tocht is het al tegen het einde van de middag en willen we terug naar de camping om te relaxen. We doen nog wat boodschappen om te gaan barbecueën en rijden terug. Gelukkig is het nooit meer dan een half uur rijden naar het punt waar we zitten. We hebben een mooie besteding van de rest van de middag en zitten heerlijk op ons terras.

• 09 Juni 2018 - 19:08

Atie:

Klinkt mooi allemaal. Lekker wandelen en de hele dag buiten, mooie omgeving, rust en ruimte, heerlijk genieten!