4 juni – Arjang - Reisverslag uit Årjäng, Zweden van NielsSandra Nota - WaarBenJij.nu 4 juni – Arjang - Reisverslag uit Årjäng, Zweden van NielsSandra Nota - WaarBenJij.nu

4 juni – Arjang

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg NielsSandra

04 Juni 2018 | Zweden, Årjäng

De cabin is erg leuk, zelfs Diesel heeft het er naar zijn zin. De bedden, daar hadden ze minder over nagedacht. Daar was gewoon geen plaats meer voor. We kunnen dus kiezen om samen in een twijfelaar te liggen of in een stapelbed. Het werd het eerste, maar dan is het ook wel echt krap. Daarnaast zitten we nu al in een gebied waar de zon maar net ondergaat en het om 3 uur ’s nachts alweer licht begint te worden. Het was dus een kort nachtje, ondanks het vele woelen vanwege de warmte slapen we toch wel uit en eten we een ontbijtje op het balkon met uitzicht over de hele camping (waar niemand zit). We zijn naar een naburig dorpje, Arvang, gereden voor een boodschapje en we doen gelijk een paar caches. Omdat we eigenlijk nergens zin in hebben besluiten we terug te rijden naar de camping en een beetje lekker te hangen. We nemen Diesel nog even mee om in het meer te zwemmen. Die uil raakt zijn bal kwijt waardoor Sandra nog even mag stunten via wat bootjes om hem terug te krijgen. Verder doen we vooral niet veel. We hebben even op de rem getrapt na een paar drukke reisdagen en komen nu lekker tot rust. De zon is weer loeiend heet, ondanks dat het maar 21 graden zou moeten zijn. Zelfs met een verkoelende bries is het niet lang in de zon uit te houden. We zitten dan uiteraard nog tot laat op het terras lekker te chillen. We pakken het plan op om morgen toch meer richting het noorden te rijden, wat we eigenlijk vooraf niet ingepland hadden.

• 05 Juni 2018 - 08:00

Atie:

Hoi kids
    Mooi dat jullie zo'n lekker plekje hebben gevonden, ook voor Diesel. Je hebt wel wat aan je dag, nu het zo lang licht blijft.
    Heerlijk een dagje lekker niks!
    Misschien is het in het noorden iets koeler.
    Veel plezier verder!