28 mei - Kaprun - Reisverslag uit Kaprun, Oostenrijk van NielsSandra Nota - WaarBenJij.nu 28 mei - Kaprun - Reisverslag uit Kaprun, Oostenrijk van NielsSandra Nota - WaarBenJij.nu

28 mei - Kaprun

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg NielsSandra

28 Mei 2017 | Oostenrijk, Kaprun

Wel lekker hoor, drie nachtjes op dezelfde plek. We moeten al genoeg rijden deze vakantie, dus twee daagjes even amper kilometers maken is wel fijn. Voor vandaag hebben we wederom een wandeling gepland. Gister ging de 15 kilometer over vlak terrein ons erg makkelijk af, dus vandaag kiezen we voor iets meer uitdaging: een wandeling door de bergen! Nou dat hebben geweten ook. De wandeling zou 5 kilometer lang zijn, maar dat bleken er uiteindelijk bijna 9! Vooral het eerste stuk bergop was écht zwaar, daarna ging het gelukkig iets makkelijker. Gelukkig was het wel een heel mooie trip. Veel door het bos gelopen en af en toe werden we beloond met een prachtig uitzicht op Zell am See met op de achtergrond besneeuwde bergtoppen, zo gaaf! Ook Diesel vond het helemaal geweldig en heeft zich goed vermaakt. Hierna (inmiddels vier uur verder) waren we echt wel gesloopt dus we zijn rustig teruggereden. Nog even een stop gemaakt bij de Sigmund Thun Klamm, een mooi bouwwerk van houten wandelpaden tussen een kloof. We hadden geen puf meer om hier echt in te gaan maar van bovenaf was het uitzicht ook al mooi! Nog even lekker een ijsje gehaald in het dorp en een lekker maaltje gekookt in ons appartement, en verder lekker weinig gedaan ’s avonds!

• 28 Mei 2017 - 20:08

Atie Groot:

Heerlijk inderdaad, geen autorijden, maar lekker wandelen in de natuur!

• 29 Mei 2017 - 11:53

Jenny:

Goed bezig,een heerlijke actieve vakantie,met rustmomenten als jullie verder reizen.ook voor lieve Diesel erg leuk zo,wel stil zo een hond minder voor ons,ik mis m nu al.