25 mei - De Rijp - Neurenberg - Reisverslag uit Neurenberg, Duitsland van NielsSandra Nota - WaarBenJij.nu 25 mei - De Rijp - Neurenberg - Reisverslag uit Neurenberg, Duitsland van NielsSandra Nota - WaarBenJij.nu

25 mei - De Rijp - Neurenberg

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg NielsSandra

25 Mei 2017 | Duitsland, Neurenberg

Yes, onze roadtrip is begonnen! We hebben geen haast en slapen uit tot kwart voor acht. Rustig ontbijten en de laatste dingen inpakken en we zijn mooi om negen uur op weg, een prima tijd! We crossen in één keer naar Duitsland en maken daar een eerste stop. Voor een cache, uiteraard. Vandaag rijden we een beetje van cache naar cache. Steeds anderhalf uur rijden en dan een pauze, zo blijft het nog een beetje leuk want we moeten een flink eind rijden vandaag, ruim 700 kilometer. Dat er hier en daar wat file staat en wegen zijn afgesloten, helpt niet echt mee dus we zijn wat langer onderweg dan gepland. Uiteindelijk belanden we om vijf uur met scheurende honger bij de Mac. Niet echt een culinair hoogstandje maar goed, vandaag willen we snel & makkelijk eten! Na deze stop is het nog ruim anderhalf uur rijden naar Neurenberg, onze eindbestemming van vandaag. Onderweg nog even een lekkere wandeling gemaakt, want dat heeft Diesel wel verdiend (en wij ook trouwens). Ondanks de lange autorit hebben we ‘m niet horen klagen, de schat! Om half negen checken we in bij een hostel en we kruipen straks lekker op tijd onder de wol, toch wel vermoeiend zo’n rijdag.

• 26 Mei 2017 - 10:21

Jenny:

hee lieverds,fijn al op de eerste plaats van bestemming,leuk om weer mee te lezen,dikke kus aan de Dies en ook een voor jullie.groetjes