14 november - St. Pete Beach - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van NielsSandra Nota - WaarBenJij.nu 14 november - St. Pete Beach - Reisverslag uit Saint Pete Beach, Verenigde Staten van NielsSandra Nota - WaarBenJij.nu

14 november - St. Pete Beach

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg NielsSandra

14 November 2016 | Verenigde Staten, Saint Pete Beach

Omdat we gisteren zo vroeg al uit bed moesten om op tijd op het vliegveld te zijn vielen we ook alweer lekker op tijd in slaap. Sandra zelfs tijdens het kijken van een film. We hebben heerlijk geslapen en werden voor ons doen dan ook pas laat wakker. Geen haast, geen plannen voor vandaag dus lekker rustig aan opstarten. We halen een ontbijtje bij Dunkin Donuts en krijgen koffie bij ons resort. Na een extreem rustige start willen we die in stijl doorzetten. We pakken de auto en rijden naar het noorden langs de kustroute. Erg moeilijk is dat niet, want er is maar één weg. Hier rijden we kilometers lang tussen allerlei mooie appartementen, hotels en kleine woonwijken. We hebben zelfs nauwelijks oog voor de zee (Golf van Mexico). Na wat stops voor caches komen we in Clearwater aan waar we het aquarium bezoeken. Het blijkt niet echt een opgezet aquarium zoals dat doorgaans bekend is maar meer een opvangcentrum voor gewonde zeedieren als schildpadden, roggen en dolfijnen. Deze worden hier professioneel opgelapt en indien mogelijk weer uitgezet. We krijgen een kijkje achter de schermen en spenderen er toch al meer tijd dan we ingepland hadden. Na een late lunch waar we erg lang op moesten wachten, maar zeer lekker was besluiten we weer binnendoor richting huis te rijden. Het is redelijk druk op de wegen hier, dat hadden we niet echt verwacht. Aan het einde van de middag gaan we nog even een gym in om te fitnessen en schiet de dag alweer behoorlijk op. Na een vlotte avondhap bereiden we de reis van morgen nog even voor en kijken we de film van gisteren af.

• 15 November 2016 - 09:46

Atie Groot:

Lekker zo'n rustig dagje.
    Wat leuk dat jullie bij het aquarium een kijkje achter de schermen mochten nemen, goed werk verrichten ze daar dus.
    Veel plezier verder en groetjes van mam.

• 15 November 2016 - 13:14

Jenny:

Ben weer reuze benieuwd naar alle foto s,
    Veel plezier nog,kus.